Mis harjutusi suurendavad liikme videot. Harjutused suurendada liige

Peenises ei ole lihaseid, nii et harjutustega seal midagi ei suurene. Tõele au andes peab ütlema, et Helgile meeldib palju pikemaid jalutuskäike ette võtta kui need, mis ta oma aias teeb. Naaske algasendisse.

Category: Health & Beauty

Video: YogaGypsY - 5 tiibetlastMai Mis on plyomeetrilised harjutused Viimasel ajal on sporditoodete artiklites üha enam kasutatud mõistet "plyometric exercise". Plüomeetria töötati välja See põhines hüppetreeningutel, mis aitasid suurendada profisportlaste jõudu, kiirust ja võimsust. Just tema märkis Ta nimetas seda tehnikat kreeka pleytyeinist pärinevateks pleomeetriateks - "suurenevaks".

Tänapäeval on plüomeetrilised harjutused, mis hõlmavad kiireid plahvatuslikke liikumisi, sageli treeningprogrammides.

Harjutused suurendada video liige Video Tutorials.

Pealegi on plyomeetria mõiste märkimisväärselt laienenud. See hõlmab mitte ainult hüppevõtteid, vaid ka plyomeetrilisi surumisi ja tõmbejõude. Samuti on plüomeetria aluseks nüüd populaarsetele parkouri treeningutele, mille keskne harjutus on sügavushüpe.

Pliomeetriline sügavushüpe viiakse läbi cm kõrguselt ja maandumisel hõlmab see kohest hüpet väga lühikese aja jooksul - 0,2 sekundit. Vaatame selle hüppe mehaanikat.

Kõrguselt liikudes suureneb hüppaja kineetiline energia ning maandumise hetkel tõmbuvad reie ja sääre lihased kukkumist pidurdama. Me räägime nn ekstsentrilise lihase kokkutõmbumisest.

Mis on plyomeetrilised harjutused

Eespool nimetatud 0,1—0,2 sekundi jooksul liikumine peatub - algab nn isomeetriline faas, kui põlve lõpetab paindumise ja valmistub pikenduseks. Kohe tekib kontsentriline lihaste kokkutõmbumine, mis kaasneb hüppamisega.

  1. Foto liige
  2. Harjutused suurendada video liige
  3. Lae videos, kuidas suurendada peenise ja munandite

Kui viibite kükitamise alumises faasis vähemalt paar sekundit, märkate, et hüppate märgatavalt madalamale. Selle lihtsa eksperimendi abil on väga selgelt näha, et plyomeetrilised harjutused annavad lihaskoormuse arenguks väga lühikese aja jooksul. Pliomeetrilise treeningmeetodi idee on stimuleerida lihaseid löökpillide venitusega, millele järgneb aktiivne pingutus.

Kuidas suurendada liige maja kahe nadala jooksul

Lihase venitamisel kaob osa energiast kuumuse kujul ja osa - nagu venitatud kummipaelaga - koguneb lihaskiududesse. Kuid see elastse energia pakkumine imendub lihastes kiiresti ja muutub soojuseks, kui lihased ei ole kohe pärast venitamist kokku tõmbunud. Seetõttu põhinevad plyomeetrilised näitajad minimaalsel pausitööl. Ja peamine erinevus plyomeetrilise hüppe ja tavalise vahel on väga lühike kokkupuude maapinnaga ja kiire muutus ekstsentrilise lihase kokkutõmbumisest kontsentriliseks.

Kui tavaline hüppamine on lihtsalt suurepärane kardiotreening Mis harjutusi suurendavad liikme videot kilokaloripõleti, siis plüomeetria pakub lisaks hüppetehnika mainitud eelistele ka plahvatuslikku jõuharjutust ja hüppekõrguse suurendamist. Kuid õigluse huvides väärib märkimist plyomeetria kõrge traumarisk.

Nahtav liikme suurendamine

Lõppude lõpuks suurendavad intensiivsed plyomeetrilised harjutused oluliselt liigeste, lihaste ja sidemete stressi. Seetõttu peaks plyomeetrilistele tehnikatele eelnema lihaste soojendamiseks korralik soojendus ning harjutused ise tuleks läbi viia kogenud treeneri järelevalve all. Samuti ei tohi harjutada vetruvatel, lööke neelavatel või ebatasastel pindadel ning hüppelt peaksite alati maanduma jala sisemusse.

meditsiin peenise suurendamiseks

Pidage meeles, et täisjalgadele, kontsadele või jalakülgedele laskumine on täis vigastusi. Liigne füüsiline koormus on ka plyometrics vigastuste tavaline põhjus.

Category: Health

Noorukieas ja skolioosiga tuleks vältida pleomeetrilisi harjutusi. Samuti ei soovitata eakatele plyomeetrilisi andmeid. Kui olete väljaspool mainitud riskirühmi, siis soovitatakse ja illustreeritakse allpool mõningaid plyomeetrilisi harjutusi, mida saate oma koduse treeningkavasse lisada, mitmekesistada ja seeläbi efektiivsemaks muuta. Kavandatud harjutuste rakendamine peaks olema terav, energiline, plahvatusohtlik. See suurendab peamiste lihasrühmade toonust ja tugevust, parandab reaktsioonikiirust, treenib südant, muutub vastupidavamaks ja muidugi saledamaks ning vabaneb liigsest keharasvast.

Tõepoolest, minutises treeningus, mis sisaldab plyomeetrilisi harjutusi, põletatakse keskmiselt kilokalorit. Samal ajal on treenimistehnika plyometricas ülimalt oluline.

kuidas õigesti masturbeerida videotundi kuidas masturbeerida kukk videoid

Seetõttu ärge jälitage korduste arvu. Tehke iga harjutust sekundit. Sel juhul pole vahet, mitu kordust sellel ajaperioodil on. Kui tutvute plyomeetriliste harjutuste sooritamise tehnikaga, saate hõlpsasti suurendada nende korduste arvu.

Sama kehtib ka intensiivsuse kohta. Pleomeetria valdamisel saate seda järk-järgult üles ehitada.

Harjutused suurendada video liige

Pleomeetrilisi harjutusi saab intensiivsuse suurenedes korraldada järgmises järjekorras: paigale hüppamine, kohalt hüppamine, ruudus hüppamine, kükiga hüppamine.

Push-upid astmeplatvormilt, Mis harjutusi suurendavad liikme videot küljest väljuvate kätega See on ülakeha harjutuste ülakeha jaoks klassikaline näiteharjutus. Asetage peopesad astmeplatvormile, tõmmake tuharad ja kõht sisse. Veenduge, et keha oleks ühes sirgjoonel. Astmelise platvormi asemel võite kasutada pinki.

peenise suurendamise operatsioon on viis, kuidas video

Kirjeldatud lähteasendist kõverdage küünarnukid ja sirutage rindkere platvormi poole. Ärge viivitage kõige madalamas punktis, vaid lükake oma käed järsult toest lahti.

Mees liige nende suurus

Naaske algasendisse. Harjutuse raskem versioon hõlmab ka platvormist eraldumise hetkel peopesadega plaksutamist. Harjutus hõlmab õlgade, rinna, triitsepsi lihaseid. Teised ülakeha plyomeetriliste harjutuste näited hõlmavad palli teravaid viskeid: seina pea tagant, Mis harjutusi suurendavad liikme videot pea tagasi, jõuga allapoole, rinnalt ettepoole, rinnalt üles jms.

Vaatame nüüd mõnda alakeha harjutust. Kirjeldatud lähteasendist heitke paremale jalale, sirgendades samal ajal järsult enda ees samanimelist kätt, lüües justkui kujuteldavat vastast mõõgaga.

Liigendi suurenemine

Seejärel pöörduge tagasi algasendisse. Pärast 30 sekundilist kordust sooritage veel pool minutit harjutust teise käe ja jala peegelpildis.

Harjutus hõlmab jalgade lihaseid, stabiliseerides lihaseid, reie sisemise ja välimise osa lihaseid. Hüppavad kopsud Seisa sirgelt jalgadega õlgade laiuselt, käed piki keha.

Tehke paremale jalale sügav heitmine. Veenduge, et parema jala reie ja vasaku säär oleksid põrandaga paralleelsed. Hüppa välja sirutades hüppa ja vaheta õhus jalgu.

Maanduge juba vasaku jalaga kimpu. Harjutus hõlmab jalgade lihaseid, reie sise- ja välimist osa, tuharalihaseid, lihaste stabiliseerimist. Hüppega kükitamine Püsti sirgelt, jalad õlgade laiuses, käed piki keha. Kirjeldatud lähteasendist laskuge poolhalliks justkui hakkaksite toolile istuma ja hüpake siis järsult üles.

Maandumisel laskuge kohe uuesti istmele. Harjutus hõlmab tuhara ja jalgade lihaseid.

Mis On Plyomeetrilised Harjutused | Fitness

Arvatakse, et põhitreeningule lisatud kaks kuni kolm ülemise ja alakeha plyomeetrilist harjutust on seda tüüpi koormuse efektiivsuse maksimeerimiseks piisavad. Plüomeetrilise ja jõutreeningu ühendamise eelised on vaieldamatud. Edu selle harmoonilise spordiakordi valdamisel! Toimetaja Valik.

19-aastase liikme suuruse